theolddannyeriksson

Underbar Helg!

Publicerad 2011-08-22 10:46:35 i Allmänt

I fredags så var vi med Kim och Edwin sen kom även Lena och Hanna så de blev
en myskväll med älskvärda människor. I lördags så handla älsklingen lite saker
typ som kläder och skor och sedan åkte vi upp till Stockholm för att spendera natten
hemma hos hans syster. Fick ätligen träffa lilla Svea igen! Igår blev de en ganska så
tidig morgon eftersom att vi skulle till Grönalund!! Åt först i kungshallen(?) inne i stan
och sedan blev de en promenad till slussen och sedan tog vi färjan över. Väl där så åkte vi
och de tvinga in mig i spökhuset. Tror aldrig jag varit så rädd i hela mitt liv!! Körde 5-kamp med
hans släkt och älsklingen kom på en andra plats med 2-poäng ifrån 1:a själv kom
jag på en delad 7:de plats med Malva!
Idag måndag! Älsklingen går i skolan, jag är hemma hos han och ska piggna till mig innan
jag beger mig hem och ikväll kommer min morbror på middag. MYS!
Vi höres. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela