theolddannyeriksson

Skolan börjar!

Publicerad 2011-08-24 09:12:42 i Allmänt

Godmorgon vaknade upp bredvid min finaste prins och cyklade till
tåget, eller ja han cyklade jag satt på pakethållaren och försökte hålla
balansen! Ska väl sova en stund och sedan ska jag bege mig mot Södertälje
och möta upp Desiré och Carro kanske hänkar också. Vi tänkte nämligen käka
på Nancys innan skolan börjar. Allt jag hoppas på nu med skolan är att jag ska
slippe en massa tjaffs i klassen och ett toppen schema! Efter skolan så skjutsar
pappa ut mig till stallet sedan blir de förmodligen tacokväll med min finaste!
Nu powernap. PUSS!

Nu börjas de igen. bild från typ 1 år tillbaka :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela