theolddannyeriksson

Sängen!

Publicerad 2011-08-07 22:36:56 i Allmänt

Har nästan precis kommit hem. Har haft en lugn och trevlig
dag med Emelie,Rogga och Edwin. Skönt att bara ha chillat och
snackat, lyssnat på musik o ja bara vara. Har fått i mig lite mat
och om en stund loggar älsklingen in och de här blir den sista
gången vi pratar på internet, imorgon får jag se på han, jag får röra
honom, jag får höra hans röst!! Men! På 22½ timme så ska jag hinna
med mycke, jag ska packa inför Gotland,jag ska handla inför Gotland,
jag ska till medborgarkontoret och lämna min jobbgrejs, jag ska tvätta,
jag ska rida , jag ska duscha och så ska jag packa så jag har nå kläder
hem till älsklingen eftersom att jag äntligen får spendera natten med honom!
Jag gråter av lycka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela