theolddannyeriksson

Om man inte vägar testa nya vägar, så kommer man ingenstans!

Publicerad 2011-08-22 11:17:33 i Allmänt

Jag har valt en väg som varit krokig men nu är den helt rak och perfekt.
Jag är glad att jag inte är kvar på min gamla väg där de mesta var krokigt
där jag inte kunde va mig själv och där jag visade mig som stark fast jag
var så otroligt svag. De fanns folk som hjälpte mig men de är inte dom som
lett mig till denna perfekta ljusa raka vägen. Den väg jag faktiskt äntligen ser
en gnutta framtid, där jag ser skratt , där jag ser hur lycklig jag är och att jag
kan visa min svaga sida och jag får hjälp att göra den starkare.
Visst hade jag velat ta vissa bitar från den krokigavägen och fått in i min väg
men de går inte för då går vägen inte rakt längre. De är inte en männsika som
gör alla val utan de är vi alla. Klandra inte folk och tryck inte ner folk för även
om du blåser ut mitt ljus så kommer ditt aldrig kunna lysa starkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela