theolddannyeriksson

Och vad gör jag uppe?

Publicerad 2011-08-18 07:54:12 i Allmänt

Igår så var jag och Angiie som sagt på lite saker och fixade.
Sen drog vi till stallet och sen hem till henne och käkade.
Drog till Konsum och köpte gottis sedan blev de film kväll hemma
hos älsklingen. Har börjat kolla på Harry Potter och ska kolla på
alla så snart som möjligt hoppas jag! Älsklingen har nu åkt till skolan
och eftersom att jag sov där och de är bra att träna att gå upp tidigt
så åkte jag hem istället för att sova kvar. Idag ska jag och Angiie ut
till stallet och rida och sedan så får vi se vad som händer. Underbart
rid väder ute är de iallafall. Men nu lite frulle och sedan en powernap!
PUSS!

Bild från Gotland. Ibland är vi ju bara för söta, ser lite nykära ut!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela