theolddannyeriksson

Nattens drömmar vill jag vakna upp ur när du kommer hem älskling!

Publicerad 2011-08-02 10:56:30 i Allmänt

Vi låg som vanligt och höll om varandra och smekte varandra
på kroppen, jag gosade som vanligt med ditt hår och kollade på
dig eftersom att kolla på dig är ett utav de bästa saker som går
att göra. Att få se dig helt avslappnad och små le lite då och då.
Men när jag vaknade låg jag och kramade om täcket och klappade
min kudde. Du var inte där, du hade aldrig varit där, jag ville bara
somna om och se dig igen..
Jag kommer aldrig klara av de här..


Nu är han inte längre i Sverige och jag hoppas på att vi kan prata på
Skype ikväll så jag kan få se honom också!!! Alrig trodde jag att jag skulle
bli såhär konstig för att han åkte iväg. Men de är helt sjukt...
Är hemma från jobbet idag igen och känner att jag inte klarar av någonting
idag, får se om jag orkar att åka o bada med Angiie,Ange och Hanna.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela