theolddannyeriksson

Jag kämpar på!

Publicerad 2011-08-04 16:15:48 i Allmänt

Har knappt sovit något inatt och imorse kände jag att
jag aldrig skulle orka med jobbet men pappa fick mig att gå
och ja jag klarade av hela dagen, sålänge jag hade nått annat
att göra och tänka på så har dagen varit bra. Nu är jag hemma
hos mamma och ska städa undan lite kläder sen hem till pappa
igen. Ska träffa Lillan och Ange kanske kommer ikväll. Imorgon
är de jobb igen sen är de slut på jobb! Imorgon får jag även träffa
min älskade mamma, underbart! Nu är de inte många dagar kvar
tills min älskade pojkvän kommer hem, "bara" 4 nätter kvar!
Inte så bara och bara,vi har en natt tillsammans sen åker jag igen...
Aja. ska städa innan pappa kommer och hämtar mig. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela