theolddannyeriksson

En dålig arbetare skyller på verktygen.

Publicerad 2011-08-26 14:58:29 i Allmänt

Tjooolahoppsan!
Skoldagen har varit rätt soft bara att jag inte kan konsentrera mig
så där jätte länge och att läraren får be mig trumma sönder bordet!
Fick ta en tripp till Älvsjö innan jag åkte hem för att inte behöva sitta
och ruttna i Tumba i en timme för att vänta på mitt anslutningståg!
Lönen kom idag och jag fick 1000kr mer än vad jag hade räknat på
så smile för de! Har betalat av skulder så nu är de bara att leva livet på
resten av pengarna. Har sagt under sommaren att jag skulle bjuda älsklingen
på middag när jag fick min lön så kanske ska börja med att hålla de jag
lovar och höra om han har lust med de idag. Imorgon äre kräftis och inflyttnings
fest hos hans bror så då ska vi dit och ha trevligt. Ser fram emot denna helg!
Vi höres. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela