theolddannyeriksson

de blev ingen bra dag..

Publicerad 2011-08-03 22:33:53 i Allmänt

Eller jo visst har den varit bra, skönt att få träffa Desiré och vara med
henne hela dagen men jag har inte varit mig själv, känns som att jag
är på en annan planet, jag förstår inte vad folk säger och jag orkar inte
göra någonting. Jag måste jobba imorgon men hur ska de gå till? Jag
orkar knappt gå från sängen och in i köket... När jag var påväg med
moppen hem så var de bara att vända när jag kört några meter klarade
inte av att köra, jag bara gråter o gråter och vet inte vad de är..
Men pappa va snäll och hämtade mig, när jag kom hem så ringde jag min
prins och allt är bra med honom, nu är de bara några dagar kvar sen är han
hemma och sen åker jag igen men vi hinner iallafall ses och de är de som räknas.
Om jag ens ska orka sätta mig upp ur sängen imorgon så måste jag sova nu.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela