theolddannyeriksson

Dagen har väl varit sisådär!

Publicerad 2011-08-02 23:55:49 i Allmänt

Vaknade av att jag nästan spydde och svimmade så inget jobb
idag. Har fått i mig en aning bra mängd mat och har umgåts med
människor. Har inte riktigt varit mig själv, känns som att jag setat och
kollat in i en vägg hela dagen, en svart vägg där de kommer upp vit
text med en massa depp men jag klarar mig de gör jag alltid.eller?..
Imorgon blir de vårdcentralen,stallet och sen kommer Desiré hit. På
kvällen kommer gotlands brudarna och vi ska snacka inför resan.
Imorgon är de bara hela dagen och 5 dagar till sen så är min älskade
pojkvän hemma. På torsdag natt kommer mamma hem och på fredag
ska nog vi ha en mys kväll. Hoppas jag! Saknar min mamma så enormt
mycke. Har ni någon gång kännt att ni inte räcker till för era föräldrar att
ni vill göra saker men de kommer grejer imellan som man inte vill missa.
De har jag, och när mamma kommer hem ska jag visa att jag verkligen
älskar henne. Hon är bäst! GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela