theolddannyeriksson

Dagarna bara flyger iväg!

Publicerad 2011-08-16 10:38:09 i Allmänt

Kom hem från Gotland i lördags morse då stod Angelina och
Hjalte och vänta på mig i hamnen. På kvällen va jag och älsklingen
och firade Lena som precis fyllt 18. I söndags degade vi bara.
Igår så hade vi 3 underbara månader tillsammans och ja de blev inge
myskväll som planerat, vi var och träffa människor istället. Idag börja
min älskade i skolan så just nu så ligger jag hemma hos honom och ska
nog snart börja bege mig hem och chilla tills han kommer hem från skolan
och då ska jag försöka ha en myskväll med film o grejs som jag nu försökt
i 2 kvällar. Hoppas jag lyckas! vi höres. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela