theolddannyeriksson

Rubrik vare va?

Publicerad 2011-04-22 20:22:00 i Allmänt

Hej jag lever, hoppas ni oroat er massor!
Nej men jag somnade väl runt halv 4 igår och
vaknade vid 7 av att någon ligger och blåser mig
i örat! Kuuuul!
Vi va bara hos grabbarna hela morgonen och tog
de lugnt, vilket är hur skönt som hellst!
Sen blev de en matbit på Nancy's vilket var hur
gott som hellst. Åkte iallafall hem till mig sen och sedan
vidare ut till en badplats och sola sönder oss. Jävligt
kul hade vi tills jag somnade, hehe lite trött va man ju.
Tog en sväng på banan med min ponnie. Desiré var
super duktig och red osso!
Nu är jag hemma hos Desiré och här spenderar jag min
natt. Jag är aldrig på samma ställe, åker fan runt hela tiden.
Aja. PUSS!

Desiré smygfota Johan imorse, va bara tvungen att sno bilden av henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela