theolddannyeriksson

Mot Grabbarna o Bruden!

Publicerad 2011-04-21 20:24:12 i Allmänt

Då var man klar me allt och ska snart börja röra mig ner
till tåget. Som tur va så kommer Jocke och hämtar mig på
stationen så jag slipper åka buss alldeles själv.
Väl hemma hos dom kommer de bli typ lugnt me en skön
rulle. Inte så märvärdig torsdag. Men mycke sömn kommer
jag inte få så var beredda på en riktigt r*vkn*llad Fanny imorgon!

Jättekul när jag skulle ta på mig en klänning jag köpte i Thailand som jag
aldrig använt, nee.. Tror ni inte att den är förliten över tuttarna -.- de tänkte
jag nog inte på när jag köpte den. Den som är så söööt!
Aja de blev mitt snygga linne och ett par leggins istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela