theolddannyeriksson

Med dig är jag hel!

Publicerad 2011-04-05 00:05:10 i Allmänt

jag vet inte vart jag ska börja när de gäller dig. Du gör mig varm i hela kroppen. Att bara få se dig le gör mig överlycklig. De här är äkta vännskap och jag vet att de kommer vara så föralltid. Du och jag är som systrar och på snart 1 år har vi inte bråkat en ända gång. Jag fattar inte hur du gör, ingen annan har kunnat vara sams med mig så länge. Men du är underbar gumman och jag vill bara att du ska veta att jag alltid kommer stå vid din sida. Du når mig på mobilen när du vill och jag kommer till dig så fort de skulle va nått. Jag är här nu och kommer stanna här tills du lämnar mig. Om ens då kommer jag låta dig stå på egna ben, jag kommer alltid finnas där så du har någonstans att luta dig mot när allt känns jobbigt. I vått och tort står jag bredvid dig. ALLTID!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela