theolddannyeriksson

vad händer och fötter?

Publicerad 2010-09-22 21:40:29 i Allmänt

Jag vet jag är så himla rolig!
Ska gå och kolla om älsklingen har
någe gott i skafferiet för chipsen som
vi skulle handlat sparar vi tills i helgen.
Tror bara jag kommer hitta bröd och
havregryn oh sånt men det är värt ett
försök.
Imorgon är det prov och jag skulle läst på
tåget hem, men fick för mig att göra andra saker
tillexempel som att titta ut genom fönstret och tänka
på allt mellan himmel och jord.
Får väl läsa i morgon när jag ska sitta ensam med
alla lärare och tråka för om jag går dom 4km kommer
jag aldrig bli frisk och om jag skulle gå (ifall dom tvingar mig)
kommer nog alla behöva batteri på mobilen för att
nå en ambulans när jag inte kan andas, nej så hemskt är det kanske
inte men läskigt är det.
Som sagt MOT SKAFFERIET!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela