theolddannyeriksson

ups! inge bloggande ..

Publicerad 2010-09-10 15:48:13 i Allmänt

Men dagen har varit bra :)
Först skolan , hade mentorspass i en halvtimme sedan
ut i skogen med min klass och MP10A och såklart våran NKA lärare.
Skulle göra massa saker och gick från skogen vid kl 11 , jag och Desiré
slängde i oss lite mat och sedan mot tåget/bussen.
Kom till södertälje och mötte upp älsklingen, gick och små handla..
hade inte så mycke pengar och jag som var sugen på att göra slut på allt på
massa rea kläder.. men icke, ingen rea idag inte.
Det blev puder,hårspray och deo. Precis vad som är slut och jag behövde.
Tröck i oss varsin Chocklad Muffins , MUMS! och nu är vi hemma
och jag ska snart starta The sims.
Dagens bilder är tagna från Desiré's facebook, har en död kamera och
ingen överföringssladd (som vanligt)

oliver och simon's ben :)

simon och oliver :)

dom igen -.- haha :D

Amilia och Carro :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela