theolddannyeriksson

tröttmössa..

Publicerad 2010-09-15 08:42:28 i Allmänt

Ska snart gå till bussen , har fixat mig och håret får
vara lockigt igår.
Om jag ska vara helt ärlig vågade jag inte ens kolla
på halva filmen igår, hahha den va as läskig.
Så vi sov istället, egentligen är jag helt utvilad, har
ju sovit hur många timmar som hellst, men jaja.
Idag är det riktigt lektioner och inga kurser, efter skolan
ska jag rida, ska kolla om Lykke och Ida också ska göra det
isånnafall rider jag nog med dom, och jag hoppas verkligen
att det här pissiga vädret slutar snart..
och nu slutade bild pogrammet att fungera!

adidas tröja och mjukis byxor blev det idaag, ska springa till bussen nu!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela