theolddannyeriksson

sovit en kvart på hela natten och 2 timmar på hela dagen.

Publicerad 2010-09-20 15:02:19 i Allmänt

Mår riktigt dåligt, vet inte om jag ska ha täcket på mig
och svettas eller utan täcke och frysa ihjäl..
Gör ont i hela kroppen när jag hostar och vatten+ alvedon
hjälper inte ett dugg.
"vaknade" vid klockan 6 och kände direkt att jag inte
skulle till skolan, nu när klockan är 3 har jag orkat tagit 4 steg , från sängen till
soffan och sedan tillbaka. och efter det var jag anfådd och kunde
knappt andas, kom också på att jag inte ätit på ett dygn nu.. inte
alls likt mig något måste ju vara riktigt fel nu..
Nehe är ganska sugen på att byta sängkläder men orkar nog inte.
Vi höres sen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela