theolddannyeriksson

Sorry för uppdateringen!

Publicerad 2010-09-29 19:19:29 i Allmänt

Har varit i skolan, och jobbat lite sen åkte jag hem till
byn med hopp och mötte upp lillan på stationen
vi gjorde lite ärenden och sedan mötte vi upp tobby
och lämnade hopp på stationen, vi drog oss mot jenny
och tog en fika och pratade. Nu är jag hemma och
har precis diskat, snart ska jag vidare mot tobby
och kolla på film med han och lillan. inga bilder har blivit
tagna idag för ville inte släpa med mig kameran när vi
endå bara hade så tråkiga lektioner.
Imorgon börjar jag jätte tidigt så är ju inte
alls sugen på att gå till skolan i morgon.
Nej nu ska jag nog packa idrotts kläderna
och sedan bege mig.
Vi höres :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela