theolddannyeriksson

Sitter nu i skolan och har foto!

Publicerad 2010-09-28 11:39:40 i Allmänt

japp som sagt, sitter nu och har fått ett antal
sidor jag ska kolla igenom för att om 5 minuter kunna
svara på frågorna vi kommer få.
Jag är så duktigt som arbetar!
Längtar till efter skolan för då ska jag
träffa mormor och morfar som jag nämnt 100ggr
om men det är okej :)
Läste en sak i tidningen som jag kommer
göra ett inlägg om när jag kommer hem.
Orkar inte koppla in min kamera i skolans datorer
man vet aldrig vad skolan gör haha nej jag tror inte
det skulle hända nått men dom har rätt mycke tekniska saker här :o
Vi höres :)♥

Kommentarer

Postat av: lucke

Publicerad 2010-09-28 11:57:51

Hejsan, vad göres? :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-09-28 12:27:39

Kikar in.. Ska du göra något kul idag då? :)

Postat av: Cissi

Publicerad 2010-09-28 12:39:15

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela