theolddannyeriksson

säger godmorgon nu istället..

Publicerad 2010-09-09 10:29:50 i Allmänt

Försov mig lite i morse men hann endå till skolan, just nu
sitter jag i datasalen och har engelska, glosorna vi hade gick bra
tror jag fick 1-2 fel, strålande fanny!
Är jätte hungrig och bara längtar till lunchen..
Efter skolan måste jag hämta alla mina kläder hemma hos
älsklingen så dom kan tvättas hemma.
Kanske ska till stallet och möta Lykke och Ida som ska flytta
till stallet där jag står. Annars så åker jag hem till pappa och
hopp får följa med dit.
Men nu ska vi fortsätta med våran PowerPoint vi gör, och min är ur snygg!
kan tyvär inte visa bilder för datan är lite sajkade..
Men vi höres :)♥

Kommentarer

Postat av: lucke

Publicerad 2010-09-09 10:42:56

Anmäl dig till veckans blogg om du känner för det :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela