theolddannyeriksson

så hemma hos älsklingen

Publicerad 2010-09-14 17:42:26 i Allmänt

Hade första Foto kursen idag, och det var inte alls som jag hade tänkt mig..
trodde det skulle vara roligare, det är inge fel på att ta kort men alla
andra saker är tråkiga..
Nu har jag precis fått bullar hemma hos älsklingen, var även hemma en
sväng hos mor och checkade läget, och fick tåg kompisar hem, lykke och elin
gjorde mig sällskap :)

detta gjorde vi idag, tog kort med en sån där gammal kamera med filmrulle
och framkalla små bilder, nästa gång blir det större bilder och dom fick
man även ta hem :D


Desiré är bäst ♥

Kommentarer

Postat av: världens bästa dess helt enkelt :)

Publicerad 2010-09-14 22:52:16

du är bäst älskling! <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela