theolddannyeriksson

NattiNatti

Publicerad 2010-09-16 21:57:54 i Allmänt

Nej nu är jag sur som vanligt...
Trött som ett as och har smink i ögonen
som jag råkade gnugga in när jag skulle tvätta av
mig, kläder ligger framme till i morgon
och såklart blir det myskläder , DET ÄR JU FREDAG!
Och i morgon kommer ju angiie och myser med mig,
Nej för att inte bli osams med allt och alla så ska
jag släcka ner och sova , drunkna i mina egna
hemska tankar, måste sova ska upp vid kl 6 i morgon -.-
menmen slutar klockan 2 så det är ju skönt :)♥

Älskar dig idag,imorgon och resten av mitt liv.
Christopher Per Algot Hopp

Kommentarer

Postat av: hopp

Publicerad 2010-09-16 22:02:36

jag kommer alltid att älska dig<3<3 godnatt älskling<3<3<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela