theolddannyeriksson

jätte god morgon!

Publicerad 2010-09-07 08:38:33 i Allmänt

jag sov kvar medans hopp drog till skolan, så satt och åt frukost med
hans far, nu sitter jag och tråkar och ska nog fixa iordning mig snart.
Idag fyller oliver i min klass år ! så grattis till han och bara för att jag
är så cool så kommer en mobil bild på han.
Men idag är det skola, och jag har gjort läxan! STOLT!
Efter skolan vet jag inte vad som händer, vi slutar nog senare idag, pågrund
av radiosändning vi håller på med och alla kan inte prata samtidigt..

Här har ni oliver !

höres :)

Kommentarer

Postat av: caroline

Publicerad 2010-09-07 09:09:32

Det ska jag göra så hoppas vi på att vi ses i morgon <3

Postat av: Oliver

Publicerad 2010-09-07 09:23:36

varför har du laddat upp den?!?!?!?! e du sjuk i hela huvet eller???? ta bort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-07 09:24:30

ne seriöst skoja bara, men ändå snälla ta bort bilden :(

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela