theolddannyeriksson

jag ser dig överallt och ingenstans..

Publicerad 2010-09-30 21:09:50 i Allmänt

nu är jag trött och när jag är trött
tänker min hjärna på allt mellan himel
och jord men mest deppiga saker. så
ska en duschen och sedan fråga om mamma
kan masera mig.
Imorgon har jag försökt lova mig själv att inte somna på
någon lektion, det är absolut inte likt mig, hur
trött jag än brukar vara så har jag aldrig somnat
förut. nått måste ju vara fel, kanske ska kolla
upp varför jag är sjuk och förskyld , varför jag
konstant har ont i magen och varför jag alltid
är så trött.. får väl gå till lilla doktorn någon dag
som passar.
Vi höres kanske innan jag somnar. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela