theolddannyeriksson

JAG ÄR KÄR I MIN KAMERA!

Publicerad 2010-09-26 17:55:55 i Allmänt

Jag hade riktigt tur idag!
Kommer in på Media Market och ska
ta min kamera, men då finns det bara kameror utan
bildstabilisator , och det vill jag inte ha, så jag stod och tjura
lite tills en som jobbade där gick till informationen
och kollade om det kunde ligga en sista kvar där, hon
var borta en stund, så tänkte att det var kört men hon
kom tillbaka med ett leende och jag stod där med
ett ennu större leende! Jippie! jag fick den sista kameran!
Nu har jag min kamera.
En väska
8gb minneskort
och ett extra linsskydd.

Kommer lite bilder sen , har
inte hunnit ta några bilder, har
varit i stallet och hoppat min ponnie!

Kommentarer

Postat av: Desiré

Publicerad 2010-09-26 18:02:36

Postat av: Desiré

Publicerad 2010-09-26 18:03:18

hääärligt!

Har en känsla av att Desiré kommer få vara ditt offer imorgon? <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela