theolddannyeriksson

jag är glad och när jag är glad är alla andra sura!

Publicerad 2010-09-28 15:07:35 i Allmänt

Så har gjort alla mina uppgifter klart inom foto!
Fick ett sms om att jag börjar klockan 12 i morgon
guuuuuud va skönt med sovmorgon!
Och slutar klockan 3.
på fredag var det något konstigt dom
skrev:

Notera att ni inte har vanliga lektioner på fredag. Ni börjar dagen som vanligt med mentorsmöte kl. 8.20 och får sedan uppgifter av NK-läraren att lösa på egen hand i NK, MA och ENG. Ni har sedan återsamling klassvis under em och får komma till NK-läraren igen kl. 13.30 för närvarokontroll!

Aja hoppas det blir en bra dag också. fattar inte så mycke menmen :)
snart slutar jag nog skolan och ska då åka till mormor och morfar :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela