theolddannyeriksson

hostmedicin taget!

Publicerad 2010-09-20 22:17:00 i Allmänt

Mamma kom hem till pappa och fikade lite och
hade med sig min efterlängtade hund.
Har inte kunnat äta så mycke idag så känner
att min mage vill ha i sig lite.
Sover hos mamma och hon gav mig precis hostmedicin
så ska väl gå och sova nu.
Imorgon ska vi fira mig eftersom att jag fyller 16 år.
Mamma kommer hem till min far och så äter vi smörgåstårta
och äppelpaj. (har aldrig, och kommer aldrig gilla tårta)
feber har jag också men måste till skolan i morgon..
får se hur det går, men vill inte få IG i den kursen.
så vi höres i morgon ♥

Kommentarer

Postat av: Samuelgunhild

Publicerad 2011-08-03 15:47:27

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela