theolddannyeriksson

har egentligen inte tid med det här..

Publicerad 2010-09-17 06:45:53 i Allmänt

sitter och trycker i mig en macka och samtidigt som
jag försöker checka läget på fejan och bloggen.
Idag blir det till skolan och redovisa, ska
träna och läsa igenom lite på tåget, åker även
samma tåg som älsklingen så det gjorde mig
lite glad, Jag och Desiré ses på bron som vanligt
och går sedan där ifrån till skolan, idag börjar vi 10 minuter
tidigare så måste gå fort från station .
Har redan plattat håret och vill verkligen till en frisör
NU! har bara lite smink kvar sen är jag klar.
Vi höres nog en gång till innan jag drar mig
mot tåget :)♥

Kommentarer

Postat av: Lavransjohanne

Publicerad 2011-03-24 16:19:57

really good site!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela