theolddannyeriksson

segt ja vet.

Publicerad 2010-11-13 14:09:17 i Allmänt

Vaknade upp vid klockan 10 och åt frukost
medans älsklingen låg och drog sig.
Åkte till stallet vid kl 11 och lasta in en massa
hö och tog en sväng på stallägarens häst tillsammans
men mamma o min ponnie och ida o hennes ponnie!
Nu sitter jag här, mamma gör mat och hopp lyssnar
på top list på spotify i Nicklas rum. Inte för att jag
förstår varför han sitter kvar där, han skulle bara
sitta där en stund och hålla sällskap medans jag rensa min
garderob men han verkar ha fastnat där.

Igår var vi och kolla innebandy och en gamal klasskompis
till mig fick åka ambulans.. us..
Sen satt vi bara hemma hos mig så det var ju skönt det.
Ska på 40 års fest idag och har plockat fram mina
kläder och smycken.
Ska fråga älsklingen om han kan stanna kvar och
fota mig sen annars får jag göra det själv.
Nej nu ska jag föna håret! puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela