theolddannyeriksson

Hos älsklings Hazzel!

Publicerad 2010-11-03 19:08:45 i Allmänt

Är hos min gamla häst som vi sålde till
mina barndomskompisar för typ 1 år sen? aja
nått sånt i allafall.
Inge munkedal i helgen, det får bli en annan helg
eller på ett lov.
Kanske sover hos lillan inatt får hoppas på det!

Nej tillbaka hit, vi har ätit jätte god mat tillsammans
och sedan tog vi in alla 3 hästarna och fixade , på med
western sadlar och hela köret, (kändes som att jag inte
kunde nått om hästar just då) Gick ner på banan och red.
Hazzel kände direkt att de var jag som satt på, han busade
och försökte med sina trix, helt underbart att få sitta på hans
rygg och se hans ögon stå rakt upp av all lycka!
Red även på deras andra häst som är jätte duktig inom
wester och prövade lite saker med den, stanna var den duktig på
och jag var inte alls beredd, sen fick jag snurra runt , han klarade de
men jag vart hel snurrig och skit skön i galoppen!
(kanske bara hästfolk som förstår det här menmen :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela