theolddannyeriksson

Danny rekomenderar!

Publicerad 2010-11-28 22:34:02 i Allmänt

Bloggar jag läser dagligen:

Desirés blogg, eftersom att hon skriver rätt mycke
om mig ;) och för att det är kul och läsa sin närmaste väns
blogg helt enkelt :)

Madickens blogg, hon skriver hur hon gör för att må bra
hon ger råd och är en bra människa som jag VET är stark!

Fokis blogg. Hon är ju så himmla gullig, och snäll. Hon gör
sin sak i bloggvärlden som ingen annan (tror jag) gör.

Carolines
blogg. Klass kompis, kul att läsa om vad hon
hittar på för hyss.

Och JA. Jag läser Kissies blogg för att hon är inte så dum som
alla säger, låt henne förstora och förminska det hon vill. Det
drabbar ingen här i omvärlden så förstår inte hur folk orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela