theolddannyeriksson

Varm Cykeltur!

Publicerad 2010-05-19 21:17:38 i Allmänt

När älsklingen kom hem så kolla vi lite på tv och invänta pappa så vi kunde åka och handla, sen när han kom hem så orkade ingen gå så vi tog bilen 10meter till jarren och handla mums mat! Idag så var det jag som var kock och hoppsi fixade smeten till muffinsen. jag stekte kött och pommes i ugnen, duktiga jag! mumsigt varé! sedan sprang vi till jarren och köpte chips och när vi kom hem så spelade vi WII , och jag var såklart alltid bäst! efter det så tog vi en mysig cykelrunda ner till sjön och satt där en stund tills myggen blev för jobbiga, så vi cyklade hem, nu ska jag packa till den där j*vla orienteringsdagen i morgon! så puss hejjs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela