theolddannyeriksson

Som alla andra dagar!

Publicerad 2010-05-04 21:48:03 i Allmänt

Ja dagen har vart som vilken som hellst, men endå lixom speciell.
Va såklart med min älskling idag och vi gjorde choklad bollar, men jag tvinga mig själv att inte sova där, behöver min skönhets sömn i min "prinsess" säng innan NP i morgon, nej men faktiskt jag sitter och kollar runt på lite billiga och bra sängar men sökningen går inte så bra.
Och nu är jag bara för trött så ska sova nu, och ringa älsklingen för annars kommer jag inte kunna sova.
Nej usch så ont jag får i ryggen av att sitta vid min data, bordet är så lågt!!

FILIPPA OCH MOLLY uppdatera mera, jag är ju inne helatiden och letar efter nya saker att läsa om!! :D

aja natti, puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela