theolddannyeriksson

Seeeg Deeeg!

Publicerad 2010-05-31 07:19:17 i Allmänt

Vaknade upp och fick för mig att jag hade tandläkartid klockan 7:40 idag och blev jätte stressad, men när mamma svara på smset om det var idag eller inte så var det tydligen i morgon, så ja jag har stressat i onödan som vanligt! Snart ska jag gå ner till bussen och åka till skolan och träffa mina underbara vänner och klasskamrater, idag har vi bilrejs, min och angiies snopp-bil kommer äga alla andra bilar!
efter skolan så måste jag nog sitta kvar på läxhjälpen lite och bli klar med mitt SO-arbete, och efter det så ska jag träffa älsklingen, någon dag ska jag och angiie rida,fixa låtar till klassresan och filmer som vi kan kolla på medans vi åker färja! också ska jag färga håret och köpa löshår , PÅ FREDAG TAR MIN ÄLSKADE BROR STUDENTEN!!!!!! mina kusiner kommer på torsdag!!!!!!! ♥

Det blir nog en toppen vecka och sista veckan med skolarbete också, ME LIKE!!! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela