theolddannyeriksson

Myser på balkongen!

Publicerad 2010-05-22 15:48:55 i Allmänt

har precis ätit upp min Magnum glass, mums, sitter i min nya klänning och älsklingen ringde för ett tag sen och kommer fram till stockholm klockan 7 så ikväll, så åker väl runt klockan 8 tills dess vet jag inte vad jag ska göra förutom att laga god middag till mig själv och lyssna på musik .

ja de är de som händer.
Jobbigt var de att rida i det här vädret , red först min älskade mollan sen direkt efter Ylona , det gick väl helt okej.
älskar min molly massa, vill aldrig lämna diig mumsan! <3

heejjs<3

Kommentarer

Postat av: Mattisadine

Publicerad 2011-06-04 17:38:44

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela