theolddannyeriksson

MorrnMorrn !!

Publicerad 2010-05-03 07:16:07 i Allmänt

Seg morgon , klockan ställdes om hela tiden till lite senare än vad jag skulle gått upp men det var skönt att såfa lite! somnade typ direkt efter att jag hade stängt av datan igår, riktigt skönt att slippa vrida och vända innan man kan somna! Ibland så hatar jag datan, för den drar sig till mig och slänger bort läxorna, som måste bli klara till idag egentligen!! Aja får ta lite skit i skolan, sånt är livet!
Klockan är ju bara kvart över och nu när man är vaken går tiden så sakta ,
min buss går inte förens typ 5 över halv -.-
Idag kommer hopp hit och vi ska lägga in alla mina saker från hans hårddisk till min data , och vi får hoppas på att han sover här med mig också, annars blir det så ensamt!
Imorgon blir det rida med angiie :D <3

Vi höres , Kyssar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela