theolddannyeriksson

Mannen i mitt liv!

Publicerad 2010-05-07 20:40:43 i Allmänt

Har aldrig riktigt skrivit om honom, har bara skrivit att jag är med honom.

Han är den som får mig att le när jag är ledsen, han finns alltid där för mig och jag vet att vad som en händer så kommer han alltid finnas där för mig, snart har det gått 15 underbara månader och i augusti är det stor firande för då har vi varit tsm i 1½ år! alla dessa månader har varit dom bästa, tillsammans har vi delat glädje och sorg och det kommer vi fortsätta med resten av livet, han var den pussel bit i mitt liv som fattades, han var den där lilla svart luckan i mitt hjärta, han var den lilla tanke bubblan i huvudet som inte visste vem den drömde om , men nu vet jag, det är han som är min tanke det är han som är mitt hjärta det är han som är mitt liv, och aldrig någonsin har jag älskat någon som jag älskar honom, han är äkta, han är speciell, han är mannen i mitt liv!



Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-05-07 21:32:17

Å gumman ni är så söta tillsammans :)

Postat av: safira

Publicerad 2010-05-15 03:36:35

fina bildeR:D

Postat av: Tobbe |

Publicerad 2010-05-15 04:22:04

Hejsan. Allt bra? :)

Läs mitt senaste inlägg på bloggen om mina åsikter och det jag skrev om kissie! :)

Kram Tobbe. :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela