theolddannyeriksson

Livet Duger!

Publicerad 2010-05-06 20:59:04 i Allmänt

Ja skolan var riktigt typ god? xD
På HK:n så gjorde jag Erika , Molly och Filippa värsta goooda maten, det var fläskfile inlindat i bacon skivor, och potatis med rotfrukter in i ugnen och god vitlölkssås, us så gott de var! och till lunch fick vi Tacos!!
Eftersom att vi hade så lång lunch rast så jobbade jag och angiie in SOLen inne hos lotta så vi slutade klockan 2 sedan var det till tälje och träffa folk en riktigt trevlig dag och FISKEN!!! fan va rädd jag blev han kom bakom mig och kramade mig och sen upptäckte han att jag inte var den som han trodde jag var!! haha fan va rädd jag blev, jag tog kvart i 7 tåget hem och drog mig hemmåt till pappa och hämta saker sen vidare till gnesta och här ska min natt tillbringas med angiie , ska hämta henne på station om typ en kvart sen hem till henne och packa för att hon ska till sin mamma i morgon, sen hem till mig och såfa, mes med min bästa angiie hela dagen! ME LIKE!!

Ha en bra kväll bloggisar!!

puuuuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela