theolddannyeriksson

Korvstroganoff

Publicerad 2010-05-01 22:19:16 i Allmänt

Ja rubriken har inget med dagen att göra , hehe xD
har varit i stallet och fixat allt, sen kom jag och älsklingen hem till min far och pappa skratta åt hoppsis hår, hahaha :D Jag och pappa prata om saker till balen och allt verkar vara planerat och klart, och så har vi kollat på Road Trip riktigt rolig film må ja säga :)
jag längtar till massa datum!!!
5/6 Gnestadagen ( en lugn dag )
6/6 gotland med klassen<3
9/6 Balen <3
11/6 HEJDÅ FREJASKOLAN!!!
12/6 jag och älsklingen ska bo ute vid långsjön och bada och mysa med hundar! <3
14/8 1½ år med underbaraste älsklingen!!
21/9 2012 18 ÅR!! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela