theolddannyeriksson

helgen!

Publicerad 2010-05-30 21:37:48 i Allmänt

Fredags: så var det bio med mamma vi såg "Sex And The City 2" riktigt rolig och bra, så åt vi god mat i stockholm också efter det så sov jag hos älsklingen.

Lördags:
Var det att hjälpa hopp's moster att flytta , det gick bra men var ganska trött efter de, vid typ 3 åkte jag hem och fixa iordning mig, sen åkte jag,lykke och våra kära mammor hem till ida och helen och hade lite middag och kolla på "eurovision song contest" och tyskland vann ju som nog alla vet, aja ingen höjdare det blir sommarplågan 2010, klockan 2 typ så gick jag hem sur och trött ensam i mörkret och somna direkt när jag kom hem.

Idag Söndag: vaknade upp , kändes som att jag var helt död, tog kvart i 11 tåget tillsammans med Ida och Sofie , hoppade av i järna och hela dagen har vi tagit det lugnt, bakat lite muffins och lagat någon äcklig pasta-sås, menmen, nu sitter jag vid min data och sassa pluggar och kunde inte gå ut, rorro skulle snart sova och lillan svarar inte! Kul!
imorgon skola guuuud vad jag längtar , eller inte..

aja vi kanske höres senare eller i morgon, puss!


bryggan och älsklingen har rakat av sig sitt hår!

vi gungade idag också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela