theolddannyeriksson

En Varm Dag!

Publicerad 2010-05-19 16:40:59 i Allmänt

Japp sov hos älsklingen inatt, och i morse hoppade jag på södertälje tåget från järna och åkte med mina kära klasskompisar och björn till Tingsrätten, såg 4 fall var av tre handlade om pensionärer som hade gjort massa saker.. hmm ja, det är väl dom som inte har så mycke att göra om dagarna så dom gör narkotikabrott och bedrägeri och massa, nej fy skäms, JAG och ELLINOR fick en freeenschiikörv av våran kära lärare BJÖRN !!
hihihih :)
när vi kom tillbaka till skolan så hade vi matcho fabriken , jag,hampus,tony och ellinor hade lite teater för klassen, vi var så himla duktiga, nu när jag kommit hem så sprang jag direkt in i duschen eftersom att det varit en riktigt varm dag och bussen hem var ennu varmare, och jag försöker hitta på vad jag ska baka tills i morgon när klassen ska stå och sälja, tror det blir muffins, jag och ellinor ska sälja klockan 4 vid ica i morgon så kom och köp!!!

Kommentarer

Postat av: Ailodaniela

Publicerad 2011-09-15 15:33:14

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela