theolddannyeriksson

det går inge vidare!

Publicerad 2010-05-27 21:15:50 i Allmänt

Bloggen börjar försvinna från min hjärna mer och mer..
inte bra, men det jag har och säga att jag har badat två gånger iår, jag har varit sur hela veckan och har inte fått någe sommar jobb, i morgon blir det sex and the city med mamma :)
gick på läxhjälp idag , jag och erika åt kakor och det slutade med att alla och vår käre lärare björn skratta åt dumma blondiner, erika och johanna måste ju tagit åt sig lite ;)

är hos älsklingen nu ska nog hem till mig och såfa snart, angiie och jag har gjort klart våran snopp-bil och den rullar!!
jippie, bloggen kommer nog bli mer uppdaterad nr jag åker till pappa där vi har internet ! <3

måste springa till tv:en nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela