theolddannyeriksson

Depp!

Publicerad 2010-05-20 22:42:30 i Allmänt

Japp just nu skriver jag överallt att jag är depp, och det är jag och vet inte varför , kanske för att älsklingen har åkt nu, men jag var ju med mina underbara vänner och kolla på Torkel I Knippa och åt popcorn hur kan man vara depp då? ja du det är frågan.
Ikväll så blir jag helt ensam, ska bara lägga mig i sängen höja till högst volymen på mobilen och leta upp alla deppiga låtar, visst låter det kul? Nej inte alls.
Imorgon ska jag till skolan som vanligt sen till stallet och det är ju kul men sen blir jag helt ensam eftersom att mamma jobbar natt och min bror kommer bara stänga in sig i sitt rum, har aldrig sovit utan någon när mamma har jobbat natt, läskigt!
Nu är jag trött så ska nog sova, blev glad när jag kolla hur många det var som hade kollat bloggen, mer än igår och det är ju toppen så tack för det alla, och hoppas ni fortsätter kolla, hihi! :)

natti <3

Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2011-05-19 21:21:53

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela