theolddannyeriksson

Söndag!

Publicerad 2010-03-28 12:47:59 i Allmänt

orka inte blogga igår (a)
men igår så red jag , och fixa lite i stallet, sen kom jag hem åt lunch, och sedan var de bara att börja plugga, vilket inte gick bra jag somna och vakna efter typ 2 timmar då kom hopp tillbaka till mig och vi gick och hämta min moppe som har blivit fixad, sedan kolla vi på tv och klockan halv nio var de tända ljus och helt tyst i hela lägenheten eftersom att de var Earth Hour. sedan somna. juste vi åt super god mat wook-grönsaker och spagetti med thai-sås. Mums!
idag så vakna vi klockan 7 men egentligen var ju klockan 8 eftersom klockan ska ställas om till sommartid idag. åt frukost sen åkte jag till stallet, red med sussie , de gick jätte bra, nu sitter jag hemma med älsklingen och har inget att göra, ska nog gå och diska och sen städa! :)



Hazzel och Molly <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela