theolddannyeriksson

stranden med lillan

Publicerad 2010-06-29 18:31:42 i Allmänt

vaknade upp hemma hos lillan i morse och trött som ett djur!
kvällen var rolig men tankarna var inte alls roliga.
vi drog till stranden runt klockan tolv och träffa min faster och kusin, gud vad jag älskar dom, och min faster är så rolig, hihi. william höll oss sällskap lite också, trevligttrevligt, vid klockan 4 så drog vi till gnesta och satte oss och fika på tekannan , us så gott det var efter de så träffa vi några av lillans vänner.
nu har jag precis anlänt till järna och det första jag gör är att slå huvudet i datan och störtböla!
jag tror allt kommer ordna sig, det hoppas jag.


lillan!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela