theolddannyeriksson

sol och bad 2 helt underbara dagar!

Publicerad 2010-06-23 20:44:39 i Allmänt

mys på stranden men angiie ,jonas och wille igår och sen kom det flera och myste med oss!
Idag var det bara jag,jonas och wille men vi la oss vid william och dom andra och ja.. jag hade riktigt kul. tack för den underbara dagen !
solbränd och helt röd i ansiktet men de gör inget :)
MIDSOMMAR PÅ FREDAG OCH JAG ÄLSKAR'T !!!
nu är jag med min älskling och vet inte riktigt vad vi ska göra bara umgås helt enkelt .

vi höres och bilder från dagarna kommer typ fredag eller lördag när jag kommer till pappa där datan är !

hejss <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-23 22:13:14

Åh kul att du vill vara med och tävla om länken på min blogg ;D Kom ihåg att alla har lika stor chans att vinna vännen!

Hoppas din dag har vart bra :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela