theolddannyeriksson

MIN BROR HAR TAGIT STUDENTEN, MIN BROR HAR TAGIT STUDENTEN

Publicerad 2010-06-04 22:32:16 i Allmänt

FYFAAN VAD HAN ÄR BRA!!!
Stort grattis till min underbara broder, det var riktigt kul att så många kom på hans firande ikväll, och jag och hoppas på att många flera hade det super trevligt, han fick mycket nya fina saker det är han värd!
Det blev god mat, god efterrätt och massa underbara människor.
Nu har han dragit ut på krogen för att fira och jag sitter hemma hos älsklingen som är dö trött eftersom att han "sov" i skolan i går , han fick väl iallafall 20minuter vila inatt, så för mig blir det att sitta här och han sova, imorgon blir det GNESTADAGEN! en lugn sådan detta år, det blir att vara med hopp , angelica och alla jag träffar, en pizza på vita villan och hälsa på alla på Granbacka, det blir någ en toppen kväll i morgon.
Hör av mig i morgon när jag vaknar för nu ska jag nog spela lite The Sims 3, jippie!

Kommer flera bilder nästa vecka, haha kanske lite bilder han är beredd på och inte som denna :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela