theolddannyeriksson

liten lugn dag!

Publicerad 2010-06-15 20:03:16 i Allmänt

japp vakna upp hemma hos lillan efter att ha haft pyamas party och tvålkrig hela natten! skit kul att träffa er och bara prata strunt så där som bara vi kan! tack för den kvällen !♥
Jag tog 10 bussen hem till mamma och sedan moppen vidare ut till stallet, fixa lite och red mollan, hon var jätte glad och jag blev jätte glad yeeey! kom hem runt klockan 12 och gjorde god lunch, tog halv tre tåget med älsklingen till södertälje och handla, det skulle ha blivit en bikini men blev en ny bh från H&M och foundation. sedan gick vi runt lite och tog halv fem tåget tillbaka till mamma var där en stund sen kom pappa och hämta upp oss , då var det vidare mot björnlunda och nu sitter jag här med magen full av god mat och hopp ligger och sover, blir chips och massa sova resten av kvällen, tandläkartid i morgon 11.40 SKETA kuul! eller inte.

höres i morgon eller i kväll, nu kommer några bilder från igår!


lillan, jag och sassa <3

rorro sassa och lillan! mina älsklings brudar! <3

sassa och jag, älskar dig gumman! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela