theolddannyeriksson

Lite kort bara

Publicerad 2010-06-04 07:09:27 i Allmänt

vakna typ för en halv timme sen, somnade om varje gång klockan ringde, gud vad skönt det är att sova, men har fortfarande panik , jag vet inte om jag ska köpa löshår eller inte!!!!
får väl tänka på det på tåget eller så får alla andra tänka på det åt mig!
Stockholm med klassen idag, efter det handla dom sista sakerna till balen sen vidare hem på studentfest, min bror tar studenten idag!! <3

vi höres mer senare , puss <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-04 07:36:39

Angående löshår... Lägg pengarna på något roligare! Är det inför balen så har du ju tillräckligt långt för att få till en snygg uppsättning. Angående din blogg! Jag skrattade mycket. Vilken underbar ide. Underbara DU!!!!



Puss och kram Faster

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela